Találjanak rád azonnal, és váltsd bevételre a kattintásokat!

Szeretnéd, ha vállalkozásod azonnal a Google keresési eredményeinek élén jelenne meg? A Google Ads, korábbi nevén Google AdWords, a leggyorsabb módja annak, hogy célzott látogatókat terelj weboldaladra vagy webshopodra. A WPGROUND-nál tudjuk, hogyan hozd ki a legtöbbet a hirdetési keretedből, és hogyan váltsd bevételre a kattintásokat.

Miért elengedhetetlen a Google Ads?

Amíg a SEO hosszú távú befektetés, addig a Google Ads azonnali, mérhető eredményeket hoz, már az első naptól.

Azonnali láthatóság

Hirdetéseid pillanatok alatt megjelenhetnek a Google keresési eredményei között, ott, ahol a potenciális ügyfelek aktívan keresnek.

Célzott elérés

Pontosan azokat az embereket érheted el, akik érdeklődnek a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt, demográfiai adatok, érdeklődési körök és keresési szándék alapján.

Mérhető eredmény

Pontosan nyomon követheted a hirdetések teljesítményét, láthatod, hányan kattintottak, mennyi volt egy konverzió, és milyen megtérüléssel (ROI) fut a kampány.

Versenyelőny

Megjelenhetsz a versenytársaid hirdetései felett vagy mellett, megszerezve a legértékesebb kattintásokat, még akkor is, ha SEO-ban ők vezetnek.

Hirdetésbővítmények

Kiegészítő információk a hirdetésed alatt (pl. telefonszám, cím, további linkek), melyek növelik a láthatóságot és az átkattintási arányt.

Konverziós arány

A konverziók száma osztva a kattintások számával. A kampány hatékonyságának fontos mérőszáma százalékban kifejezve.

ROAS

A hirdetési kiadások megtérülése. Megmutatja, hány dollár bevételt termeltél minden elköltött dollárért cserébe. Ez a hirdetések valódi profitmutatója.

Remarketing

Olyan hirdetések, amik azokat a felhasználókat célozzák meg, akik már jártak a weboldaladon, de nem konvertáltak. Segít a visszatérő ügyfelek bevonzásában.

Kampánykezelés, ami nem csak hirdet, de profitot is termel

Mi a WPGROUND-nál nem csak elköltjük a hirdetési keretedet, hanem optimalizáljuk azt, hogy a lehető legmagasabb megtérülést (ROI) érjük el számodra. A 8 év tapasztalattal és a Google Ads rendszer mélyreható ismeretével a következőképpen dolgozunk, adatvezérelten és proaktívan:

Részletes kulcsszókutatás

Megtaláljuk a legmegfelelőbb, profitábilis kulcsszavakat, amikre érdemes hirdetni, és elemezzük a versenytársak stratégiáját.

Kampánystruktúra

Létrehozzuk a cégedre szabott, optimalizált kampánystruktúrát (kampányok, hirdetéscsoportok, kulcsszavak, negatív kulcsszavak), figyelembe véve a célpiacot.

Konverziókövetés & remarketing

Beállítjuk a konverziókövetést, hogy mérhessük az eredményeket, és remarketing kampányokat indítunk a már érdeklődők visszacélzására, maximalizálva a konverziós esélyeket.

Folyamatos mérés & riport

Heti/havi riportokkal tájékoztatunk a kampányok teljesítményéről, és folyamatosan finomítjuk a stratégiát a javulás érdekében. Nincs rejtett költség, csak tiszta adatok.

Google Ads kisokos: alapfogalmak a PPC világából

Hogy jobban megértsd, miről beszélünk, íme néhány kulcsfogalom a Google Ads világából:

PPC (Pay-Per-Click)

Fizetés kattintásonként. Akkor fizetsz, ha valaki rákattint a hirdetésedre – nem csak a megjelenésért.

Kulcsszóegyezés típusok

Meghatározza, mennyire pontosan kell egyeznie a felhasználó keresésének a kulcsszóval (pl. pontos egyezés).

Minőségi pontszám

A Google által használt mérőszám, ami azt mutatja, mennyire releváns a hirdetésed, kulcsszavad és céloldalad. Minél magasabb, annál olcsóbban hirdethetsz.

Konverzió

A kívánt cselekvés, amit a felhasználóval szeretnél elvégeztetni (pl. vásárlás, feliratkozás, kapcsolatfelvétel, letöltés).

Készen állsz az azonnali eredményekre?

Ne hagyd a hirdetési keretedet kárba veszni! Bízd a Google Ads kampánykezelést a WPGROUND szakértőire, és élvezd a célzott forgalom és a növekvő profit előnyeit! Szerezz vevőket ott, ahol a legtöbben keresnek!